poniedziałek, 6 kwietnia 2015

4. Święta, święta i spalanie

Witajcie! Mam nadzieję, że święta upłynęły Wam w rodzinnej i spokojnej atmosferze. Wiadomo, że święta łączą się z pysznym jedzeniem i leniuchowaniem, a że nie umiem odmówić sobie kawałka ciasta teraz trzeba to spalić ; ) Dziś pokażę Wam ciekawe ćwiczenia, które można wykonywać w domu.

Na początek polecam Mel B - świetnie motywuje, jej treningi nie są trudne, ale wykonywane regularnie przynoszą efekty. Cały trening trwa ok. 50 minut. Jako pierwszą wykonujemy rozgrzewkę, która trwa 5 minut, a potem po kolei ćwiczenia po 10 minut na najbardziej problematyczne partie ciała-brzuch, uda, pośladki. Na boczki polecam chyba wszystkim znany trening z Tiffany. Na zakończenie 5 minutowe rozciąganie mięśni, aby nie było zakwasów na drugi dzień.



PLAYLISTA DO ĆWICZEŃ:



WYZWANIE:

Zapraszam wszystkich, którzy chcą podjąć wyzwanie z Mel B + Tiff do dołączenia do wydarzenia na facebooku - codzienna dawka motywacji i "przypominajka" o ćwiczeniach, a później pochwalimy się osiągniętymi wynikami. 



POŚLADKI 

Dziś podzielę się też innymi ćwiczeniami na pośladki, które sama wykonywałam i nadal do nich wracam. Z łatwością można znaleźć je na youtube, ale w ogromnej ilości proponowanych treningów mogą się zgubić, a są warte obejrzenia:

Ćwiczenia z Victoria's Secrets. Trening trwa ok. 12 minut i mogę potwierdzić, że jest przyjemny i pośladki pracują:



Ewa Chodakowska- brazylijskie pośladki: 


15 komentarzy:

  1. Fajne ćwiczenia !
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jutra ;) obiecuję hehehe
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma od jutra-co masz zrobić jutro zrób dziś! :D

      Usuń
  3. super ćwiczenia zamieściłaś ! dzięki akurat mi się przyda nie muszę szukać XD fajny blog obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. motywujesz! musze dziś sobie poćwiczyć!
    obserwuje :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Mel B i jej ćwiczenia na pośladki ;)
    Dzięki za przemiłe odwiedziny :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale duużo ćwiczeń w poście! Fajnie :)
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ćwiczenia z pewnością nie raz będę je robić, uwielbiam Mel B :D
    Oczywiście również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też chciałabym schudnać ;) robiłam już wiele razy ten trening na posladki ewy ;)
    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już wykonuję ćwiczenia z Ewa, chociaż tej 12 minutówki nie miałam okazji! Fajny blog! Zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatne post. Pytałaś o obserwację , ja już :)
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :) Ja zaczynam ćwiczyć od dzisiaj po tygodniowej przerwie :)
    http://colushia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedługo lato i żeby rozebrać sie do stroju kąpielowego trzeba jakoś wyglądać :) Wchodzę to i obserwuję :)

    http://findatime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ćwiczyłam z Mel B, ale zdecydowanie wolę Jillian Michaels. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cwiczylam z Mel B przez dlugi czas i dla mnie jej cwiczenia sa najlepsze. Swietna babka! :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń