niedziela, 12 kwietnia 2015

5. Leniwa niedziela

Witajcie! Ten weekend był piękny, bo w końcu zrobiło się ciepło. W sobotę czułam się jak latem, razem z przyjaciółką odpoczywałyśmy nad jeziorem. Wieczorem zrobiłam sobie seans filmowy, serdecznie polecam film "Focus", w którym główne role grają Will Smith i Margot Robbie. To komedia, ale powiedziałabym bardziej, że momentami przypomina thriller. Kto oglądał?


Mam dylemat i mam nadzieję, że coś mi doradzicie. Mam włosy sięgające trochę za piersi, są z natury kręcone, ale końce są już bardzo zniszczone. Chciałam zapuszczać włosy, bo najlepiej wyglądałam w długich, jednak trzymać zniszczone włosy jest bez sensu. Spodobała mi się fryzurka aktorki grającej w filmie, o którym pisałam wyżej. Co o niej myślicie? 

 



P.S. Ja już jestem po ćwiczeniach i czuję przepływ pozytywnej energii! Przyznaję, że troszkę zgrzeszyłam ze słodyczami w ten weekend, ale obiecuję, poprawię się ; )

Pozdrawiam 

6 komentarzy:

  1. Fryzurka jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura ładna, a zapuszczając włosy, lepiej je też czasem podciąć, zwłaszcza, jak masz zniszczone, żeby rosły mocne i zdrowe :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta fryzura bardzo się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura !
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jest ta fryzura :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fryzura śliczna , ale stylizacja pobiła wszystko :D pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń